Trött.se

Igår jobbade jag i 10 timmar,10 TIMMAR fyfan va trött jag var när jag kom hem.
Det var Kenny all star game på Rögle & jag jobbade som vanligt i shoppen men jag har aldrig tidigar varit med om så mkt folk i shoppen helt sjukt.Vi var bara 2 st som jobbade i shoppen så vi hade att göra varje sekund!

Så idag har jag slöat hela dan, vaknade runt 9 tiden sen körde jag familjen till Åstorps möbel affär & Ekeby möbelaffär,sen dess har jag inte gjort speciellt mkt typ duschat haha"
Imorgon är et skola igen som gäller,fast inte enligt schemat ännu så vi får väl se vad som händer.
Hör av mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 09:08:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0