Nollning

Japp idag råkade vi 1or på LBS i Halmstad ut för nollning,ni vet man ska liksom skämma ut folk lite för att man ska veta att man är minst på skolan!
Fast jag tyckte bara att vår nollning var rolig,vi blev indelade i små grupper inom klasen på 4-5 pers sen fick vi ett papper med typ 50 uppgifter att göra på stan.Min grupp hette "Speilberg"
tex på upg:

* filma när en pensionär ger er livsråd
* sjung utanför KICKS & tjäna ihop 5 kr bevisa med foto
* fotografera någon med sexpack som jobbar i klädaffär
* biblioteket-ta en bild på en harry potter bok
* krama en taxichafför-bevisa med foto
* Ta kort på någon i laget med en muskulös man
* Gå in på en leksaksaffär & klä ut dig till cowboy.bevisa med foto
* ta kort på den snyggaste killen på Teknik magasinet

Ja det var bara ett urval av frågor ni kanske fattar grejen,Victor fick väl göra det mesta & jag fotograferade!

BTW ett uppdrag vara att alla i gruppen skulle dansa pardans på storatorget & det har jag filmbevis på så det kanske dyker upp här senare,nu ska jag titta i Ikea katalogen & planera mitt "gamla" rum som ska bli mitt igen :)
Imorgon börjr vi följa schemat så då är skolan igång på allvar börjar med sovmorgon & idrott,det ser ljust ut! ;)

Den här bilden trycktes av igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0