Hemma

Hej ledsen att det blev dåligt med uppdatering men jag har inte haft någon ork efter Stockholm.
På Lördagen spenderade vi nästan hela dagen på Gröna Lund,väldigt trevligt.
Lite kändisspotting blev det tillexempel stog jag & pappa framför pappan i Telia reklamerna haha.
Senare på kvällen sprang jag nästan in i komikern Soran Ismail.
Plus att dom spelade in sommarkrysset & gästerna för kvällen var bl.a Darin, Flo rida,kikki Danielsson mfl.
Vi kom hem runt 01.00 helt slut,sen på Söndagen blev det en snabb runda inom köpcentret för att sedan köra hem mot Skåneland.
Igår var jag helt död,det ända jag gjorde var att gå till Farmor & farfar & hämta min cykel som jag ska ha i Halmstad.
Idag vaknade jag tidigt,jag,mamma & Frida var på stan redan vid 10 tiden för att ta kort,jag till mitt buss/tåg kort som kom igår & Frida till sitt ID-kort,hittade en stickad kofta på Åhlens som fick följa med hem.
Nu ska jag förbereda det sista inför imorgon då jag börjar skolan igen,en rapport om det kommer när jag kommer hem!
Wish me luck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0