Dan före DAGEN!

Sitter & lyssnar på "no speak americano" bra låt...
Det regnar idag,cyklade ner till stan innan för att möta upp världens bästa Anja för en sista fika innan hon drar hem till England igen,kommer sakna henne sjuk mmkt.
Blev en liten runda på stan med men lovade mig själv att inte handla något eftersom imorgon drar vi till huvudstaden!
Åhh imorgon fyller jag år,vet inte varför jag längtar så kan vara för att vi åker till Stockholm...
Ska släppa med min dator så jag kan uppdatera från hotellet,good huh?
Efter jag har packat klart & ätit ska jag & Hanna dra ner till Hembyggsparken där det är massa grejer på gång.
Det ska vara någon slags match mellan HIF & Rögle vet inte i vad men det visar sig,sen ska det vara utebio på en stor uppblåsbar duk på 60 kvm...
Tar med kameran så det blir lite bilder sen,puss!

Hanna & jag förra Fredan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0