1

Jaha då har man gått första dagen i skolan då,jag måste säga att jag trodde att jag skulle bli skit nervös men jag var inte ett dugg nervös,allt kändes så naturligt.
Jag kom i en klass med 2 kvinnliga mentorer båda från Halmstad,i klassen är vi sammanlagt 20 men idag var vi 17,vi är ungefär hälften killar,hälften tjejer vilket jag saknade i Helsingborg.
Idag hade vi bara teambuilding & vi sammarbetade redan riktigt bra så det känns bra :D
Skulle kunna skriva fler sidor om dagen men jag tror varken ni eller jag skulle orka med det,så....
Men schemat verkar helt okej,lång Fredag men jag är HELT LEDIG på Tisdagar :D
Nu har jag precis ätit upp min ben & jerry´s så nu ska jag slänga mig i duschen & sen väntar sängen ska ta tåget 07.13 imorgon så det gäller att få all sömn jag kan!
Tog en outfit bild imorse men hinner inte ladda upp den just nu så jag bjuder på 2 bilder från Stockholm sålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0